7 Ağustos 2007 Salı

George Bush


Aslında biyografi yazıyorum ama Bush'un Biyografi yerine gaflarını yayınlıyorum.


"Karım Laura ile birimiz diğeri için mutlu bir yıl geçirdik.''

''Eğer işten çıkarıldıysanız yüzde 100 işsizsiniz demektir.''

''Bizim üçüncü önceliğimiz eğitime birinci önceliği vermektir.''

''Bu perşembe günü Reagan havalimanının uçakları ve gişeleri havalanacaklardır.''

''Bu sizin paranız. Bunu kazanmak için para ödediniz.''

''Eğer hiçbir konuda tavır alamıyorsanız, hiçbir konuda tavır alamıyorsunuz demektir.''

''Görebildiğinizi düşündüğünüz şeylerin görünmeyen yanlarını göremezsiniz.''

''İnsanlar bekliyor ki, biz başarısız olalım. Biz onların bu beklentilerinin ötesine geçmek zorundayız.'' ''Ulusumuz birleşmek için birleşmek zorundadır"

''Bu seçimi kazanıp kazanmayacağımı bilmiyorum. Sanıyorum ki kazanacağım ve başkanlık görevine hazırım. Eğer hazır değilsem o da sizin şansınız.''

''Başkan yardımcısına ilettiğim özel bir notun havayoluyla dağıtılmasından dolayı çok üzgünüm.'' ''Tahminlerimiz tahmin edilenin ötesine geçecek.''

''Vergilerin düşürülmesine inanmamın nedeni her şeyden önce ona inanmamdır.''

''Bütçenin fazla vermesi, fazla bir para olduğunu gösterir. Fazla para olmasa bütçe fazla vermezdi.''

''Benim için en önemli olan şey en önemli şeyin ne olduğunu hatırlamamdır.''

''...Sonra köpeğimi gezdirmeye çıktım. Yürüdüm, yürüdüm... Ve bir sürü şey yapabileceğimi düşündüm. Ne olduklarını şimdi hatırlamıyorum ama bu açıklamalarım işte o, orada aklıma geldi.''

''Her Amerikalının şunu bilmesini isterim ki, aldığım kararlardan ben sorumluyum ve siz de en az benim kadar sorumlusunuz.''

''Size burada konuşulanları dinleyeceğimi vaat ediyorum, hatta burda olmasam bile.''

İngiltere Karaliçesine:“10 Amerikan başkanıyla yemek yediniz. Ülkemizin 200. yılı kutlamalarında, Binyediyüz... 1976’da bize yardım ettiniz”

1 yorum:

Canan Apaydın dedi ki...

BÖYLE BİR ADAM TÜM DÜNYAYA HAKİM OLMAYA ÇALIŞIYOR VE BİZLER DE ONA YARDIMCI OLUYORUZ. üLKEMİZİ BİLE DIŞARIDAN YÖNETİYOR BÖYLE BİRİ. YA O ÇOK APTAL BİRİLERİNİN KUKLASI YA DA BİZ ÇOK APTALIZ.